رییس شبکه دامپزشکی تایباد گفت: در جریان ۴۰۰ بازرسی انجام شده در سال جاری، مالکان ۲ واحد صنفی توزیع مواد پروتئینی و یک واحد دخالت در عرضه داروهای دامی به دستگاه‌های قضایی معرفی و پلمب شده اند.

۳ واحد صنفی متخلف در تایباد پلمب شده است

به گزارش قدس خراسان، حسن آذریان اظهار کرد: طی بازدید های میدانی سال جاری بازرسان شبکه دامپزشکی تایباد و گشت‌های مشترک از مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی، پروتئینی و رستوران‌های سطح شهر این تعداد واحد متخلف شناسایی شدند.

رییس شبکه دامپزشکی تایباد ادامه داد: ۳۱ کیلوگرم لاشه گوسفند فاسد و فاقد هر گونه مهر و برچسب بهداشتی تایید شده دامپزشکی مهمترین پرونده در این زمینه بود.

وی گفت: در این راستا با هماهنگی مقامات قضایی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی پرونده‌های قضایی تشکیل و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی و لاشه‌های ضبط شده به صورت بهداشتی معدوم شد.

آذریان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این ارتباط موضوع را به شماره ۱۵۱۲ سامانه پیامکی سازمان دامپزشکی کشور اطلاع دهند.

رییس شبکه دامپزشکی تایباد ادامه داد: به منظور ارتقای سلامت و بهداشت کار، نظارت بر بازار شهرستان تایباد با کمک گشت مشترک به صورت مستمر در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.